Eakas naine ei saanud elektrinäitu teatada

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Voolumõõtja.
Voolumõõtja. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Ehkki Eesti Energiale peaks arvesti näitu saama teatada ka telefoni teel, ei õnnestunud Lääne-Virumaal elaval eakal naisel seda kuidagi teha ja nüüd on ta mures võimaliku võlgnike hulka sattumise pärast.


«Kas minu 81aastane ema peab tõesti elektriarvesti näidu teatamiseks veel vanas eas arvutikursustele minema?» küsis Toivo Keva, kes saatis oma ema eest vastavad numbrid lõpuks Eesti Energia e-posti aadressile naidud@energia.ee.

Sealt sai ta peagi sellise vastuse: «Palume teatada elektriarvesti näidud meie e-teeninduses aadressil www.energia.ee . E-posti teel saadetud elektriarvesti näite me enam vastu ei võta.»

Eesti Energia pressiesindaja Reimo Raja vastas Postimehe järelpärimise peale, et näidu edastamiseks on ka teisi võimalusi. «Lisaks e-teenindusele saab elektrinäitu teatada ka telefoniga. Selleks palume kliendil helistada ööpäevaringselt töötavale näidutelefonile 800 4545. Sinna saab helistada lauatelefonilt ja automaatvastajale tuleb peale lugeda oma lepingu number (klient leiab selle elektriarvelt), elektriarvesti näidud ja tarbimiskoha aadress.»

Ta lisas, et näitu on võimalik teatada ka SMSiga ja näidukaardiga. Eesti Energia e-teeninduses näidu edastamiseks võivad eakad inimesed volitada oma lapsi, teisi lähedasi või tuttavaid.

Selle kohta, miks ei saanud vanainimene oma näite telefoni teel esitada ehk miks selleks mõeldud telefon päevade viisi ei vastanud, ei öelnud pressiesindaja sõnagi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles