Kuumad ilmad kergitasid Circle K veemüüki rohkem kui poole võrra

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Water is poured into a glass
Water is poured into a glass Foto: Vitalii Borovyk / PantherMedia / Vitalii Borovyk

Eelmisel nädalal jätkunud lõunamaiste temperatuuridega suveilmad panid Eesti inimesi võrreldes eelmise aasta juuli keskpaigaga oluliselt rohkem jahedaid jooke tarbima.

Mugavuspoodide keti Circle K müügistatistikast selgub, et vett osteti eelmisel nädalal ligi poole rohkem, alkoholivabade jookide müük kasvas 44 protsenti.

Gaseeritud ja gaseerimata pooleliitristes ja pooleteistliitristes pudelites vee müük kasvas eelmisel nädalal keskmiselt 60 protsenti, 1,5-liitriseid Circle K omatoote veepudeleid osteti aga 100 protsenti rohkem kui eelmisel aastal samal nädalal.

«Eesti inimene teab hästi, et kuumade ilmadega on oluline palju vett tarbida ning end jahedate jookidega turgutada, et vältida ülekuumenemist ja sellest tekkivaid terviseprobleeme,» ütles Circle K jookide kategooriajuht Maris Puuleht. «Lisaks veele on päikesepaisteliste ilmadega tublisti kasvanud ka jäätise müük. Võrreldes eelmise aasta sama nädalaga osteti jahutavat maiustust 56 protsenti rohkem.»

Puulehe sõnul on juuli aktiivne puhkuste aeg ning seetõttu reisivad inimesed mööda Eestit rohkesti ringi, mida on näha kaasaostetava toidu müüginumbrite kasvust. Hamburgerite müük kasvas Circle K teenindusjaamades 19 protsenti, salateid osteti kaasa 17 protsenti enam kui mullu.

«Puhkusel olles ja rännuteel viibides eelistavad inimesed kiirelt ja mugavalt toitu kaasa osta ning seetõttu on tuntavalt suurenenud nii hot dogide, hamburgerite kui ka võileibade müük,» rääkis Puuleht. «Aktiivne puhkuseaeg on kergitanud ka kergemate ja suvisemate toitude, nagu salatite, smuutide, supertopside ja snäkitopside müüki.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles