Lugeja pilt: Omniva võttis postiindeksi eest lisatasu

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Omniva tšekk.

FOTO: Lugeja pilt

Postimehele saatis pildi lugeja, kellelt võeti Omniva postkontoris postiindeksi eest lisatasu. «Miks võtab Eesti Post postiindeksi küsimise eest eraldi tasu? See info on ju tegelikult täiesti tasuta internetis saadaval,» kirjutas lugeja.

Vastab Omniva jaevõrgu juht Eve Vuks:

«Juhul, kui saatja oli eraklient (pildilt ei saanud välja lugeda), on tegu meie klienditeenindaja eksimusega. Sihtnumbri lisamise teenus on tasuline äriklientidele, kes saadavad kirju suures mahus ja soovivad kirjadele sihtnumbrite lisamist meie poolt.

Palume kliendilt vabandust ja loomulikult tahaksime selle ekslikult võetud tasu tagastada. Palume kliendil selleks meiega ühendust võtta!»

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles