Masu lõpp muutis kingamüüjad aktiivseks

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Läbipaistvad kingad.
Läbipaistvad kingad. Foto: AFP/ Scanpix

Kohe kui masu läbi sai, hakkasid suuremad kingabrändid kaubanduskeskustes uusi poode avama, ütles Viru Keskuse juht Ants Vasar.

Vasara sõnul jõudsid jaemüüjad seisu, kus oma brändipoes müük tasub rohkem ära kui segapoes, mille müüjad ei suuda end kõikide erinevate kingamudelite hingeeluga kurssi viia.

«Samas tarbijatele välismaa märgid väga tuttavad pole. On ainult üksikud suured, millest kõik unistavad,» rääkis Vasar.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles