Suvefestivalidel jagati tuhandeid liitreid tasuta vett

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Tasuta jagatud joogivesi osutus festivalikülastajate seas väga menukaks.

FOTO: Erik Reis / PantherMedia / Erik Reis

Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit (ATML) jagas suvekampaania «Kui võtad, võta vett vahele» käigus viiel suurel festivalil külastajatele kokku tuhandeid liitreid tasuta joogivett.

Kui mullu kevadel ja sügisel levitas ATML vastutustundliku ja mõistliku alkoholitarbimise sõnumit kampaaniaga «Kui võtad, võta vett vahele» peamiselt meelelahutusasutuste ja suurte poekettide abil, siis tänavu otsustati olla nähtav ja tegus ka suursündmusterohkel suveperioodil.

ATMLi tegevjuhi Triin Kutbergi sõnul võtsid festivalide külalised tasuta joogivee võimaluse vastu soojalt ning seda jaganud inimeste käed-jalad olid puhuti tundide kaupa tööd täis, sest nõudlus oli lihtsalt niivõrd suur.

«Kampaania «Kui võtad, võta vett vahele» suur eesmärk on muuta inimeste alkoholitarbimist mõistlikumaks ja teadlikumaks. Usun, et vahetu kohalolu suurtel suvesündmustel aitas sellele tublisti kaasa,» lausus Kutberg ja lisas, et nende eelmise aasta kogemus toidukohtadega kinnitas, et inimesed tarbivad alkoholi vahele hea meelega vett, kui see on neile kättesaadav. «Kui aga inimene peab ise vett otsima minema, siis vee vahele võtmise soovitus pigem ununeb. Ka festivalidel nägime, et need, kellele esiti vett pakkusime, tulid hiljem juba ise tagasi ning sageli koos mitme kaaslasega.»

ATML jagas tasuta joogivett Ösel Gin Festil Kuressaares, Sweet Spot festivalil Tallinnas, Võsu rannafestil, Viru Folgil Käsmus ja Weekend Festivalil Pärnus. Just viimasel oli nõudlus suurim ja festivalikülalised käisid vett jagavaid inimesi festivalialal taga otsimas.

«Saime vett võtnud inimestelt palju tunnustust vastutustundliku alkoholitarbimise juurutamise eest ja mitu kutset erinevatele sündmustele ka järgmiseks aastaks,» lausus Kutberg. «Tänavu pidime kahjuks mitmele kutsele ära ütlema, sest tegime oma plaanid pikalt ette, kuid ärgitame festivalikorraldajaid meiega juba varakult ühendust võtma, et uuel aastal enamate inimesteni jõuda.»

Kutberg lisas, et suvefestivalide külastajad olid kampaaniaga tuttavad ning kinnitasid kui ühest suust, et väljas käies otsivad meelelahutusasutustest kampaaniamärgiseid.

Kampaania «Kui võtad, võta vett vahele» jätkub sel sügisel oktoobris ja novembris, mil sellega oodatakse liituma taaskord üle 100 baari, restorani ja kohviku, kes koos külastajatele tasuta joogivee pakkumisega aitavad levitada mõistliku ja vastutustundliku alkoholitarbimise sõnumit.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles