Kaubamaja popimaks jõuluostuks osutus pesu

Mehed võiks naistepäeval ingliteks muutuda

FOTO: Caro / Scanpix

Tallinna Kaubamaja teatas, et sel aastal osteti naistele jõulukinkideks rohkelt pesu, meestele boksereid ja lipse.

Naiste pesu oli populaarseim müügiartikkel nii kaubamaja noorte kui ka naiste osakonnas. Noorte maailmas läksid hästi kaubaks ka 159-kroonised meeste bokserid.

Lisaks võivad paljud mehed oma kingipakist leida lipse, ülikonnasärke, nahkkindaid, salle ja sokke. Kindad, sallid ja sokid olid popid kaubad ka naiste maailmas.

Lastemaailm müüs jõulukinkideks hulgaliselt ligi 900 krooni maksvaid nukuvankreid, meisterdamismänge, legosid ja puidust lelusid. Veidi vanemad lapsed ja teised tehnikahuvilised võivad kaubamaja andmetele tuginedes kuuse alt suure tõenäosusega leida teleriga ühendatava tantsumati Dancefeaver ja Wii mängukonsooli lisaseadme Wii Fit.

Plaadi- või DVD-karpi meenutavas pakis võib olla The Suni plaat «Unisex», Birgit Õigemeele «Ilus aeg», Öölaulupeo või rockooperi «Ruja» salvestis.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles