Kaubamaja popimaks jõuluostuks osutus pesu

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mehed võiks naistepäeval ingliteks muutuda
Mehed võiks naistepäeval ingliteks muutuda Foto: Caro / Scanpix
Tallinna Kaubamaja teatas, et sel aastal osteti naistele jõulukinkideks rohkelt pesu, meestele boksereid ja lipse.

Naiste pesu oli populaarseim müügiartikkel nii kaubamaja noorte kui ka naiste osakonnas. Noorte maailmas läksid hästi kaubaks ka 159-kroonised meeste bokserid.

Lisaks võivad paljud mehed oma kingipakist leida lipse, ülikonnasärke, nahkkindaid, salle ja sokke. Kindad, sallid ja sokid olid popid kaubad ka naiste maailmas.

Lastemaailm müüs jõulukinkideks hulgaliselt ligi 900 krooni maksvaid nukuvankreid, meisterdamismänge, legosid ja puidust lelusid. Veidi vanemad lapsed ja teised tehnikahuvilised võivad kaubamaja andmetele tuginedes kuuse alt suure tõenäosusega leida teleriga ühendatava tantsumati Dancefeaver ja Wii mängukonsooli lisaseadme Wii Fit.

Plaadi- või DVD-karpi meenutavas pakis võib olla The Suni plaat «Unisex», Birgit Õigemeele «Ilus aeg», Öölaulupeo või rockooperi «Ruja» salvestis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles