Tallink hakkab mainekate rõivabrändidega tihedamat koostööd tegema

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallink täiendab frantsiisiportfelli moebrändidega Jack & Jones ja Vero Moda.
Tallink täiendab frantsiisiportfelli moebrändidega Jack & Jones ja Vero Moda. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Tallink Grupp sõlmis eelmisel nädalal frantsiisilepingu ettevõttega Bestseller Finland OY, millega omandas moebrändide Jack & Jones ning Vero Moda esindusõigused Eestis. Frantsiisilepingu alusel alustab Tallink Grupp kahe uue kaupluse opereerimist, Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses.

Uus frantsiisileping on Tallink Grupi jaoks sel aastal juba teine säärane tehing, millega arendatakse partnersuhteid tuntud brändidega. Veebruaris omandas kontsern globaalselt tuntud kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis ning opereerib brändi kolme esinduskauplust Tallinnas Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses ning Tartu südalinnas Kvartali kaubanduskeskuses.

Tallinki kaupluste ja restoranide kogukäive ületab aastas 500 miljonit eurot ning moodustab 56 protsenti ettevõtte kogukäibest.

Tallink Grupi juhatuse esimehe Paavo Nõgene sõnul on kaubandusel Tallink Grupi edukuses väga oluline roll. «Meie kauplustes merel on esindatud kümned tugevad kaubamärgid,» sõnas ta. «Kaubanduses pakutava tootevaliku arendamine on meie igapäevane töö. Lisaks pardakaubandusele oleme juba aastaid tegelenud ka kaldakaubandusega. Usume, et nüüdsest viis uut kauplust Eestis on alguseks meie kaldakaubanduse edasisele arengule, mille kohta on uudiseid tulemas kindlasti veel.»

Tallink Duty Free juht Aimar Pärna sõnul on Jack & Jones ning Vero Moda mõlemad tuntud rõivabrändid, mis on Eesti turul juba pikki aastaid klientide seas populaarsed olnud. «Nende kahe brändi lisamine mitmekesistab meie brändiportfelli ja suurendab meie klientidele pakutavat kaubavalikut,» sõnas ta.

Pärna sõnul on tihedam koostöö Esprit’i kaubamärgiga selle aasta veebruarist Tallinkile poole aasta jooksul andnud väärtuslikke kogemusi ning teadmisi kontserni kaldakaubanduse arendamiseks. «Kindlasti ei jää need kaks frantsiisilepingut meie jaoks viimaseks ning juba täna on meil silmapiiril paar potentsiaalset tulevast partnerit,» sõnas Pärna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles