Prisma tuli sel aastal välja lubadusega, et külmutab 40 toote hinnad, nüüd on poekett siiski sunnitud tegema hinnakorrektiive.
Teiste poekettide taktika sundis Prismat hindu alandama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sel korral ei tähenda hinnakorrektiivid aga tõusu, vaid langust. Nimelt otsustas Prisma, et osa külmutatud hindadega toodetest tuleb müüa veelgi odavamalt. Otsuse põhjuseks on teiste poekettide taktika. Kadri Lainas, kes on Prisma Peremarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht, ütles, et teised poeketid on nende külmutatud hindadega toodete valiku arvanud oma kampaaniatoodete nimekirja.
Hinnalangetus puudutab 18 toodet.