Soome tarbijakaitse volinik läks Finnairi vastu kohtusse

Rait Piir
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Finnairi lennuk.
Finnairi lennuk. Foto: Phil Noble / REUTERS

Soome kohus hakkas reedel arutama tarbijakaitse voliniku kaebust riikliku lennufirma Finnair suhtes, mille järgi ei maksa kandja klientidele hilinenud lendude eest õiglaselt kompensatsiooni.

Täpsemalt öeldes on volinikul probleem Finnairi kombega pakkuda tehniliste rikete tõttu hilinenud lendude korral resijatele rahalise kompensatsiooni asemel kinkekaarti, mille väärtus jääb ette nähud kompensatsioonile alla. Finnair leiab aga, et nad ei ole sellistel puhkudel kohustatud maksma reisijatele fikseeritud kompensatsioone, vahendab Yle.

Finnairi sõnul on nad kohustatud maksma seadusega ette nähtud kompensatsiooni siis, kui tehnilise rikke on põhjustanud viga lennuki disainis. Rikke põhjuse tuvastamine võib võtta aga päris palju aega. Niisiis pakuvad nad väiksemat kompensatsiooni (või kinkekaarti). Volinik leiab aga, et tarbija on kaotanud nii oma õiguse saada seadusega ette nähtud kompensatsiooni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles