Üks küsimus: kas Telia nöörib mobiiliäpi kliente?

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia.
Telia. Foto: Jessica Gow/TT / TT NEWS AGENCY

Telia on juba kevadest saadik pakkunud Euroopa Liidust väljapoole reisijatele võimalust osta endale kindla internetimahuga nädalapakette, kuid kummalisel kombel pakub ta neid omaenda keskkondades suure hinnaerinevusega.

Suur rahaline kahju ootaks ees justkui neid kliente, kes on endale välismaal interneti kasutamise pakette ostmas mobiilirakendusest Minu Telia.

Kui praegu osta selle vahendusel näiteks 1 GB nädalapakett Iisraeli, siis on selle hind äpis 36 eurot. Kui minna aga täpselt sama paketti ostma Telia veebilehele, siis on hind koguni kuue euro võrra väiksem. Seda vaatamata asjaolule, et mõlemas kohas on süsteemi sisse loginud üks ja sama inimene.

Iisraeli nädalapaketi hind veebis ja mobiilis
Iisraeli nädalapaketi hind veebis ja mobiilis Foto: Kuvatõmmis

Telia Eesti rändlusteenuse juhi Helve Rammuli sõnul on hinnaerinevuse põhjus aga lihtsalt selles, et Minu Telia äpp ei suuda vahet teha, kas klient on füüsiline või juriidiline isik.

«Kõik ärikliendi hinnad kuvatakse Telia veebis ilma käibemaksuta, see on üleüldine loogika. Äpp täna veel kahjuks ei arvesta ärikliendi ja erakliendi erinevusega ja seal kuvatakse kõik hinnad koos käibemaksuga,» ütles Rammul.

Rammul lubas, et ettevõte ühtlustab lähitulevikus veebis ja äpis pakettide kohta käiva info kuvamise.

Iisraeli näite puhul on nädalapaketi tegelik hind seega 30 eurot, millele juriidilistel isikutel lisandub 6 eurot käibemaksu. Äpis on ärikliendi hinnas juba käibemaks sisse arvestatud, veebis mitte.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles