Ajujahti tabas rike

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Äriideede konkursi Ajujaht logo.
Äriideede konkursi Ajujaht logo. Foto: Ajujaht

Eile õhtul tabas Ajujahi ideede esitamise keskkonda F6S tehniline tõrge, mistõttu oli see ajutiselt maas. Seetõttu pikendab EAS ideede esitamise tähtaega 4. novembrini.

Praeguseks on Eesti suurimale äriideede konkursile esitatud üle 250 idee, kuid enam kui 100 avaldust on lõpuni täitmata. Ajujaht pikendab äriideede esitamise tähtaega, et anda ka senistele kahtlejatele võimalus oma ideega välja tulla, teatas toimkond pressiteates.

Ajujahi ellukutsuja EASi ettevõtluse keskuse direktori Tanel Rebase sõnul näitab varasemate hooaegade kogemus, et mõned alustavad ideede esitamist viimasel päeval ja ei jõua seda õigeks ajaks konkursile ära esitada.«Ka hilised ärkajad on teretulnud ja ma kutsun veel kõiki üles, vormistage oma idee ja esitage see ära, isegi kui kõik ei ole veel päris lõpuni selge. Selleks Ajujaht ongi, et sind oma idee arendamisel aidata,» julgustas Rebane.

Praeguseks on erinevatelt maakondlikelt ja temaatilistelt üritustelt selgunud üheksa ideed, kes on saanud otsepääsme Ajujahi järgmisesse vooru ehk 100 parema idee hulka. Nendeks on Timey OÜ, Turism, Cookers/Eaters, AMAR, SmartTriggr, Culturest, Stickify, SmartCup ja SecureBadger. Ülejäänud Top 100 hulka pääsevad ideed valib välja žürii kõigist Ajujahile esitatud ideede seast hiljemalt novembri keskpaigaks.

Ajujahi tänavune auhinnafond on 75 000 eurot. Kokku panevad Ajujahi toetajad välja kuus temaatilist eriauhinda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles