Läti Rimi vassis kleepsukampaanias pakutavate toodete hindadega

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Läti tarbijakaitseamet leidis, et Läti Rimi kleepsukampaanias olevad tooted maksid konkureerivates ettevõtetes täishinnaga sama palju või isegi vähem, kui Rimis allahindlust arvesse võttes.
Läti tarbijakaitseamet leidis, et Läti Rimi kleepsukampaanias olevad tooted maksid konkureerivates ettevõtetes täishinnaga sama palju või isegi vähem, kui Rimis allahindlust arvesse võttes. Foto: Ieva LeiniÅ¡a / LETA

Läti tarbijakaitseamet trahvis Läti Rimit 20 000 euroga ebaõiglaste kaubandustavade eest, seoses kleepsukampaaniaga, mille raames said kleepse kogunud ostlejad osta väidetava allahindlusega Boschi kaubamärgi tooteid.

Kampaania kestis vahemikus 15. jaanuar kuni 15. mai ja teatud hulga kleepse kogunud klientidel oli võimalus osta Boschi tooteid kuni 62-protsendise allahindlusega. Tarbijakaitseamet leidis aga, et kampaania raames müüdud allahindlusega tooted olid isegi allahindlust arvesse võttes sama hinnaga või suisa kallimad kui samad tooted konkureerivates kauplustes allahindluseta.

Kuigi Läti Rimi esindajate sõnul ei olnud kampaania raames pakutavad Boschi kaubad samad, mida tarbijakaitseamet uuris, leidis amet, et Rimi on häid kauplemistavasid rikkunud ja tarbijaid eksitanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles