Läti Rimi vassis kleepsukampaanias pakutavate toodete hindadega

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Läti tarbijakaitseamet leidis, et Läti Rimi kleepsukampaanias olevad tooted maksid konkureerivates ettevõtetes täishinnaga sama palju või isegi vähem, kui Rimis allahindlust arvesse võttes.

FOTO: Ieva Leiniša / LETA

Kuula artiklit

Läti tarbijakaitseamet trahvis Läti Rimit 20 000 euroga ebaõiglaste kaubandustavade eest, seoses kleepsukampaaniaga, mille raames said kleepse kogunud ostlejad osta väidetava allahindlusega Boschi kaubamärgi tooteid.

Kampaania kestis vahemikus 15. jaanuar kuni 15. mai ja teatud hulga kleepse kogunud klientidel oli võimalus osta Boschi tooteid kuni 62-protsendise allahindlusega. Tarbijakaitseamet leidis aga, et kampaania raames müüdud allahindlusega tooted olid isegi allahindlust arvesse võttes sama hinnaga või suisa kallimad kui samad tooted konkureerivates kauplustes allahindluseta.

Kuigi Läti Rimi esindajate sõnul ei olnud kampaania raames pakutavad Boschi kaubad samad, mida tarbijakaitseamet uuris, leidis amet, et Rimi on häid kauplemistavasid rikkunud ja tarbijaid eksitanud.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles