Suursaartele reisijad eelistavad üha enam e-piletit

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiidlased pole hõredama praamiliiklusega rahul.
Hiidlased pole hõredama praamiliiklusega rahul. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

TS Laevade piletimüügi statistika kohaselt eelistab juba üle poolte suursaartele reisijatest e-piletit, et tagada soovitud ajal kiire pääs laevale.

TS Laevade statistika näitab, et kui kaks aastat tagasi soetasid e-teenindusest pileteid 44 protsenti reisijatest, siis sellel aastal on osakaal kasvanud juba ligi 55 protsendini. «Kuust kuusse on e-piletite soetamine näidanud kasvutrendi ning selle aasta oktoobrikuus oli e-teenindusest soetatud piletite osakaal kõigi aegade suurim ulatudes kuu lõikes 57 protsendini,» märkis TS Laevade juhatuse liige Pille Kauber ja märkis, et üha rohkem reisijaid on avastanud võimaluse kas mobiiliäpi kaudu vahetult enne sadamasse jõudmist pilet soetada või vastupidi varakult, sobival ajal omale reis ette broneerida.

Üha rohkem kasutavad Kauberi sõnul e-teenindust ka ettevõtted. Selle aasta piletiostu pingerida juhib 3000 e-piletiga ettevõte, kes reisib igapäevaselt Rohuküla-Heltermaa liinil. Virtsu-Kuivastu liinil jääb pingerida juhtiva ettevõtte e-piletite arvuks veidi üle 1000 pileti.

«E-piletite soetamine kogub tavaliselt hoogu enne pikki pühasid. Varasemale kogemusele tuginedes saab öelda, et mida rohkem kalendris vabu päevi töönädalasse satub, seda rohkem reisitakse suursaartele ja tagasi ning seda enam kasutatakse ka e-pileti võimalust,» selgitas Kauber ja lisas, et eesootavaid jõulupühasid silmas pidades olen TS Laevad koostöös Maanteametiga juba varakult tihendanud 17. detsembri ja 6. jaanuari vahelist sõidugraafikut, mis on täna juba iseteeninduses nähtavad ja ka ostmiseks avatud.

«E-teenindusest ostetud pilet tagab soovitud reisile eelisjärjekorras saamise ja mugava pääsu sadamaalale. Kui mingil põhjusel ei saa piletil märgitud ajal reisida, on hea teada, et ostetud e-pilet hakkab üldjärjekorras kehtima ostu hetkest ja kehtib veel 48 tundi peale soovitud reisi,» kirjeldas Kauber. Piletit on võimalik ka iseteeninduses muuta kuni 15 minutit enne reisi - vahetada saab nii reisi aega, sõiduki registreerimisnumbrit ja tüüpi kui ka reisijate arvu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles