SEB pangal oli pool kuud probleeme e-arvetega

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige populaarsemaks viisiks pangaga suhtlemisel on interneti- ja mobiilipank.
Kõige populaarsemaks viisiks pangaga suhtlemisel on interneti- ja mobiilipank. Foto: Marianne Loorents

Alates 1. novembrist esines SEB internetipangas probleeme e-arvete laadimise või allkirjastamisega.

Paljud kliendid, kes proovisid kuu esimeses pooles e-arvetega SEB portaalis toimetada, said pärast «kinnita» nupu vajutamist ekraanilt lugeda teadet «Banking services temporarily unavailable.» (eesti keeles – panga teenus ei ole ajutiselt kättesaadav), kirjutab Meie Maa.

«Tegemist oli pangasüsteemisisese tehnilise muudatusega, mis ootamatult tekitas probleemi reaalajas toimivates tehingutes,» ütles SEB panga äriklientide osakonna jaepanganduse divisjoni teenindusjuht Igor Matveitšev. Pank lahendas olukorra täielikult 15. novembriks.

«Vabandame oma klientide ees ebamugavuste pärast ning täname mõistva suhtumise eest,» lisas Matveitšev.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles