Facebookis äritsejad ajavad ettevõtja marru (8)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spordipoe Popsport! omanik Tarmo Kajandi leiab, et Facebooki gruppides uute asjadega äritsemine on läinud üle igasuguse piiri ja sisuliselt on see varjatud ettevõtlus, kirjutab Äripäev.
«Jaekaubandus on nagu proovikabiin,» ütles Kajandi, kes on Facebookis toimuvat äritegevust terasemalt jälginud terve novembrikuu. Odava hinna nimel on ostja valmis ostma kaupa, mis saadetakse seejärel pakiautomaatidesse või antakse üle tanklates, kirjeldab ta.
Kui veel mõne aja eest see ettevõtjate äri ei seganud, on asi Kajandi sõnul hakanud ületama kriitilist piiri ning kontrollimatult müüakse igasugust kaupa. Lisaks sellele, et müügilt ei maksta ilmselt makse, kahtlustab Kajandi, et asjad, millega äritsetakse, et pruugi ollaka ausat päritolu. Tema sõnul on hinnavahe väga suur, mistõttu jääb arusaamatuks, kui suur on edasimüüjate kasum ja kas see sisaldab kõiki makse.