Laste suurimad kingisoovid: eesti keeles rääkiv nukk ja laes roniv ämblik

Kingitused.

FOTO: Daniela Simona Temneanu / PantherMedia / Daniela Simona Temneanu

Tänavustel jõuludel leiavad ilmselt paljud lapsed oma kingikotist Anna-Liisa või Mia eesti keeles rääkiva nuku, puldiga juhitava seintel kõndiva ämbliku või valgusega õhujalgpalli, sest need on mänguasjapoe Karupoeg Puhh andmetel just nende pühade eel ühed ostetuimad tooted, mida DPD pakiautomaatidesse või otse enda kodudesse e-poest tellitakse.

Karupoeg Puhh OÜ juht Allar Peetmaa selgitas, et väga raske on pikalt ennustada, millised mänguasjad just kõige populaarsemaks osutuvad, sest huvi konkreetsete mänguasjade vastu tekib periooditi, kuigi mõningad tooted püsivad edetabeli tipus pikemalt. «Reeglina osutuvad populaarseimaks tooted, mis on seotud filmide või suuremate tele- ja reklaamikampaaniatega. Täiesti ootamatult kujunesid aga hitiks näiteks spinnerid möödunud aasta kevadel. Karupoeg Puhh oli esimene, kes need Eestis turule tõi ning nende läbimüük oli meeletu,» märkis Peetmaa. 

Praegu tellitakse e-poest kõige rohkem just Anna-Liisa eesti keeles rääkivat nukku ning seintel ja lagedel ronivat ämblikku, mis olid populaarsed ka eelmistel pühadel. Endiselt on nii poiste kui tüdrukute soovinimekirjades legod ja robotid. Lisaks on nõutuimate toodete seas Wroowi ralliauto, Jumpy hüppeloom ning Aero Socceri valgusega õhujalgpall. «Toodete populaarsust hindame ka oma e-poe statistika järgi, sest meie kodulehele tullakse just konkreetselt neid asju otsima või siis jõutakse kodulehele vastavaid otsingusõnu kasutades,» lisas Peetmaa.

DPD E-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti lisas, et Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud uuringu järgi ostis eelmisel aastal vähemalt osa jõulukinkidest e-poodide vahendusel 41 protsenti e-ostlejatest ehk kuni ligikaudu 400 000 üle 15-aastast Eesti elanikku. «Kusjuures neist lausa kümme protsenti märkisid, et nad tegi suurema osa oma jõuluostudest just e-poodide kaudu,» selgitas Posti.

Sagedamini ostsid jõulukinke e-poodidest eelkõige naised ning 25–44-aastased e-ostlejad. 

Peetmaa sõnul tehakse internetis kõige rohkem oste just pühapäeva õhtuti, kui inimestel on rohkem aega rahulikult tooteid valida ja tellimusi esitada. Aktiivsem aeg on ka tööpäevade esimeses pooles ning siis taas hilja õhtul. Pakiautomaatide üle Eesti juurde lisamine toob e-poele kliente üha juurde, sest Peetmaa sõnul on näha, et kliendid leiavad alati väga kiirelt üles oma lähimad uued pakiautomaadid.

«Samuti on inimestele väga oluline tarne hind. Pakkusime DPDga pühade eel tasuta tarnet pakiautomaatidesse ja pakipoodidesse ning see tõstis tuntavalt tellimuste arvu,» märkis Peetmaa.  «Kliendid hindavad üha enam oma aega ja mugavust ning e-pood muutub üha populaarsemaks ostukeskkonnaks. Mis seal salata, lapsega koos mänguasjade poes lettide vahel ringirändamine võib vahel päris raskeks katsumuseks osutuda.»

DPD E-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti märkis, et DPD tellitud uuringud on välja selgitanud, et e-poest tellimisel on tasuta tarne pakkumine paljudele oluline mõjutaja, kuid samuti on tähtsal kohal detailsed tootekirjeldused ja läbipaistev lõpphind.  

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles