Odava soojamaareisi broneerinud pere jäi ootamatult puhkuseta (1)

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pere tahtis sõita puhkama Antalyasse, kuid jäi pika ninaga.
Pere tahtis sõita puhkama Antalyasse, kuid jäi pika ninaga. Foto: Alexander Demianchuk / Alexander Demianchuk/TASS

Pere, kes broneeris septembris Leedu reisikorraldajalt Gidy Tour kevadeks ette kõik hinnas reisipaketi Türki, sai jaanuaris äkitselt teate, et nende broneering enam ei kehti, sest nädalase reisi hotellihind on tuhande euro võrra kerkinud.

Edasi pakuti perele kaht võimalust: makske tuhat eurot kahese toa eest juurde või maksame raha tagasi. Ligi aasta varem reisiks ettevalmistusi alustanud pere valis pettunult viimase võimaluse, ehkki ei rahuldunud kummagi variandiga, vahendab ERR.

«Meie jaoks igatahes üllatus, et kui on olemas broneeringu kinnitus ja arve, ei tähenda see veel seda, et oledki hea hinnaga reisi saanud,» jagas inimene nördimapanevat kogemust.

Reisikorraldaja Gidy Tour juhatuse esimees Gvidas Aukštuolis kommenteeris ERR-ile, et viga tekkis hotelli, mitte nende poolt, mistõttu ei saanud nad viga ka ise oma kulu ja kirjadega katta.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Pille Kalda selgitas ERRile, et reisitasu suurendamine on õigustatud näiteks siis, kui kütuse kallinemisest tõusevad veokulud, samuti maksutõusud, kuid antud juhtumile ta hinnangut anda ei osanud, kuna neil pole kõiki asjaolusid teada.

Loe edasi ERRist.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles