Jaeketid maksavad vaatamata e-poe populaarsuse kasvule kojuveo eest siiani peale

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveri logo.
Selveri logo. Foto: Peeter Kümmel/ Sakala

Eestis võidab populaarsust kauba kojutellimine poodidest. Kuigi e-toidukaubandus kasvab Eestis pea 40 protsenti aastas, maksavad suured jaeketid kaupade kojuveo eest siiani peale, kirjutab ERR.

Selveri komplekteerimiskeskuses joonistab tarkvara banaani ja pesukäsna kilekotti maandumiseks optimaalse teekonna nii, et noppijad ja pakkijad ei peaks tegema ühtegi üleliigset sammu, vahendas «Aktuaalne kaamera».

Kui e-Selver kolm aastat tagasi alustas, töötas veebipoes paar-kolm komplekteerijat ja kauba vedas laiali neli autot. Täna on Baltimaade suurimas komplekteerimiskeskuses töötajaid pea 100 ja autosid 20.

Loe edasi ERR uudistest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles