Kogemus: kaota puhkused ja preemiad ning töötulemus paraneb mitu korda

Netflix

FOTO: JUSTIN SULLIVAN / AFP

Netflixi juhtimisvõtted – näiteks preemiaid ei maksta, paika pandud puhkusegraafikut pole ning töötaja peab ise enda arengu eest seisma – paistavad esmaspilgul ootamatud, kuid nende eesmärk on panna iga töötaja maksimaalselt tööle ning see töötab, räägiti Äripäeva raadio saatest «Juhtimislabor».

Kümnendiga on Netflixi aktsia kallinenud ligi 100 korda, mille taga on organisatsiooni juhtide eesmärk panna kokku võimalikult head meeskonnad, mis töötavad nagu profisporditiimid – iga liige peab olema oma ala tipp, kellele makstakse parimat tasu.

Paljudest firmadest tuttava töötajaskonna perekonnana kirjeldamist seal ei tunta, sest tingimusteta armastuse asemel ühendab tipptegijaid soov lahendada probleeme ning äri kasvama aidata ning käsitööõlle ja hea-paremaga täidetud külmikute asemel leiab kontorist hoopis paljudele vastuvõetamatu arutelukultuuri, kus oma ideid tuleb kaitsta (või konkurendi omi kritiseerida) osakonna või kogu ettevõtte ees.

Netflixi aktsiad on ka investor Mari portfellis.

Pikemalt loe Äripäevast.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles