Odavlennufirma Smartlynx pääses mustast nimekirjast

Lennuliiklus üle Tartu maantee. Pildil Smartlynx Estonia lennuk maandumas.

FOTO: KÜLLIKE ROOVÄLI / PM/SCANPIX BALTICS

Odavlennufirma SmartLynx eemaldati pärast kliendile lennuhüvitise väljamaksmist tarbijavaidluskomisjoni mustast nimekirjast.

Ettevõte vabandab klientide ja koostööpartnerite ees ja kinnitab, et võtab lendude hilinemiste või tühistamistega seotud nõudeid väga tõsiselt, teatas SmartLynx.

SmartLynxi tegevjuhi Žygimantas Surintase sõnul tulenes ettevõtte musta nimekirja sattumine õnnetust vahejuhtumist ja kehvast kommunikatsioonist.

SmartLynxi teatel on kõik lendude hilinemiste või tühistamistega seotud hüvitised alati välja makstud ning tegemist oli õnnetu juhusega.

20. jaanuaril toimunud Tallinna-Salzburgi lend tühistati paar päeva enne väljumist ning pakuti asenduslendu, mis jõudis sihtkohta neli tundi pärast esialgu planeeritud saabumisaega.

Reisija esitas omal käel nõude SmartLynxi vastu, millele lennufirma vastas lakooniliselt, et tulenevalt andmekaitse regulatsioonist peab reisija nõude esitama isiklikult. Täiendavale selgitusele, et nõude esitaski reisija ise, SmartLynx enam ei vastanud.

Lennukompensatsioonide väljanõudmisega tegelev Flagito esitas nõude tarbijavaidluste komisjonile lahendamiseks. Esialgu vaidles SmartLynx nõudele vastu, tuginedes asjaolule, et reisijat teavitati lennu tühistamisest.

Flagito selgitas lennufirmale, et viimane oleks pääsenud hüvitise tasumisest olukorras, kus reisijat oleks lennu tühistamisest teavitatud varem kui 14 päeva enne lendu.

Pärast selgitustega tutvumist nõustus SmartLynx tasuma reisijale 400 eurot, kuid keeldus õigusvastaselt sissenõudmiskulude ja viiviste tasumisest.

Tarbijavaidluste komisjon tegi 25. veebruaril otsuse, millega rahuldas reisija avalduse täies ulatuses. Kuna lennufirma komisjoni otsust 30 päeva jooksul täies ulatuses ei täitnud, lisati SmartLynx tarbijavaidluskomisjoni musta nimekirja.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles