Üks küsimus: miks näitab Bolt mõnel arvel sõidualustustasu, teisel aga mitte?

Bolt.

FOTO: Bolt

Bolti kliendid saavad pärast sõitu enda e-postkasti arve. Mõningal juhul on seal välja toodud ka sõidualustustasu.

Kaks Bolti arvet.

FOTO: Kuvatõmmised

Vastab Bolti (endise Taxify) pressiesindaja Karin Kase:

Kõik Bolti sõitude hinnad koosnevad kolmest komponendist: sõidualustustasu, kilomeetri hind ja sõidu kestus. Tallinnas on tavapärastel aegadel sõidualustustasu 1.19, kilomeetri hind 39 senti ja iga sõidetud minuti hind 14 senti. Nende hindadega saab rakenduses ka iga kategooria all tutvuda.

Bolti süsteem kuvab enne sõidu algust sõitjale sõidu hinna, võttes arvesse neidsamu komponente, aga ka näiteks liiklusolusid ja parajasti kehtivat nõudlust. Kui sõit kulgeb ootuspäraselt, on sõidu maksumus selline, nagu enne sõidu algust kuvatud.

Kui sõit on eeldatust pikem (näiteks klient soovib kusagilt läbi sõita) või võtab kauem aega (näiteks tekib liiklusummik), siis hindab süsteem sõidu hinna ümber ja lõplik hind kujuneb veidi suuremaks kui alguses kuvatud.

Kui kõik on plaanipärane ja kehtib sõidu eel kuvatud hind, on arvel kirjas ainult sõidu koondhind. Kui hind on teistsugune, kui alguses kuvatud, on arvel esitatud hinnakomponendid eraldi.

Kui klient ei ole sõidu lõpphinnaga nõus, soovitame tal kindlasti ühendust võtta meie klienditoega, seda saab teha otse rakendusest sõidu alt.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles