Rimi võtab juunist kasutusele käsiskannerid

Käsiskänner.

FOTO: Rimi

Mustamäe Sõpruse Rimis võetakse alates 4. juunist kasutusele ka käsiskannerid, et kliendid saaksid oma ostud veelgi mugavamalt ning kiiremalt tehtud.

«Hetkel on Mustamäe Sõpruse Rimi varustatud 96 käsiskanneriga –  usun, et kliendid saavad nende käsitsemisega hästi hakkama,» sõnas Rimi formaadijuht Jelena Koginova. «Järgmine meie kauplus, kus käsiskannerid on juba olemas, on peatselt avatav Ülemiste Rimi hüpermarket. Eesti kliendid on ostupultide kasutamisega harjunud ning loodetavasti on need lähitulevikus kõigis suuremates Rimides.»

Jelena Koginova rääkis, et kõige enam kasutatakse iseteeninduskassasid tipptundide ajal, mil järjekorrad on keskmisest pikemad ning inimesed kiirustavad koju. «Suurema ostukorvi puhul on käsiskanner väga hea variant, kuna klient saab riiulite vahel oma kaubad otse kotti laduda ehk ära jääb ajakulu asjade tõstmisel korvist kotti. Samuti ei kulu aeg järjekorras seismisele. Soovitan tipptunnil kindlasti proovida käsiskannerit ka neil, kes seda varem mõnes teises poes katsetanud pole – tegemist on väga lihtsa lahendusega, mille kasutamine hakkab kindlasti meeldima.»

«Selleks, et kasutada Rimi skannerit, on vaja enne aktiveerida Rimi kliendikaart,» märkis Koginova. «Kui täna läheb skanneri aktiveerimiseks vaja füüsilist kaarti, siis teeme tööd selle nimel, et tulevikus saaks skanneri aktiveerida ka mobiilse kliendikaardiga.»

«Skanneri kasutamise teeb mugavamaks ka see, et kui klient on asetanud skanneri juba oma pessa, aga unustanud mõne toote läbi piiksutada või soovib viimasel hetkel veel võtta lisaks ostukoti, saab seda teha iseteenindusterminalis vahetult enne maksmist. Skanneri eripära on, et kaalutooted pole numbri järgi, vaid nimedega – täpselt sama süsteem on meie iseteeninduskassades,» selgitas Rimi formaadijuht.

«Rimi otsus pakkuda klientidele innovaatilisemaid lahendusi on tänasel päeval põhjendatud ning väga asjakohane, kuna käsiskannerid on üle kogu Euroopa muutumas poodlemisel aina populaarsemaks abivahendiks,» lausus jaetehnoloogiaga tegeleva ettevõtte StrongPoint asepresident Rimantas Mažulis. «Kliendid hindavad oma aega, seetõttu on taolised tehnoloogilised lahendused kõikjal väga oodatud. Selline kasutajakogemus aina kasvab ning see pole enam tulevikutrend, vaid poekülastajad ootavad jaekaupmehelt nutikaid tehnoloogilisi lahendusi juba täna ning pidevalt. Meie kogemus erinevate tehnoloogiliste iseteenindusprojektide puhul kauplustes on näidanud, et kliendid võtavad need ruttu ja rõõmuga omaks. Hindame seda, et Rimi on meid usaldanud ning soovib muuta oma klientide ostukogemuse veelgi paremaks.»

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles