Postimees võtab üle vene telekanalite reklaamimüügi

Taustal mängib telekanal PBK.

FOTO: Erik Prozes

Postimees Grupp AS võtab alates järgmise aasta 1. jaanuarist üle BMA Estonia OÜ telekanalite reklaamimüügi Eestis.

Postimees Grupi müügidirektori ja juhatuse liikme Raido Soomi sõnul on tegemist koostöölepinguga, mille käigus BMA Estonia OÜ omandisuhe ei muutu. «Postimees Grupp ei osta BMA Estonia OÜ-s osalust, vaid asub haldama ettevõtte telereklaami müügitööd Eestis. Kõik seni sõlmitud reklaamikokkulepped võtab Postimees Grupp üle muutmata kujul,» selgitas Soom. 

Tema sõnul on koostöö eesmärk läbi suurema sünergia tugevdada Postimees Grupi positsiooni teleturul ning pakkuda klientidele veelgi paremat telereklaami terviklahendust. Ühtlasi lisandub läbi koostööleppe Postimees Grupi telekanalite portfelli neli uut kanalit: First Baltic Channel Estonia (PBK), NTV Baltic Estonia,  REN-TV Baltic Estonia ja DOM Kino.

BMA Eesti esinduse juhataja Irina Kozõrenko sõnul on see hea võimalus ühendada kaks põhilist sihtrühma, mille tulemusel saab turuliidrina pakkuda oma teleklientidele suurepärast ja asendamatut toodet efektiivsete telekampaaniate läbiviimiseks.

«BMA Eesti esindus jätkab oma telekanalite programmi arendamist, Eestist juhitakse ka nende turundustegevust. Reklaamimüük MK-Estonias ning kohalike uudiste tootmine on ja jäävad meie esinduse olulisteks struktuuriosadeks. Tulevikus plaanime online-võimaluste aktiivset edendamist ning jätkame televaldkonna  edasiarendamist,» selgitas Kozõrenko.

BMA Estonia kuulub Baltic Media Alliance kontserni, esindades Eestis 25 telekanalit, venekeelset nädalalehte «MK-Estonia» ja OTT TV lahendust «TVDOM.TV».

Postimees Grupp AS esindab Eestis praegu telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, MyHits, Eesti Kanal, Eesti Kanal+, TLC, Discovery Channel, TNT, TNT4 ja Pjatnitsa.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles