Eesti kaubanduskeskuste maastikul on üks valitseja

Ülemiste keskus.

FOTO: Raigo Pajula

Kui aasta tagasi enne T1 Mall of Tallinna avamist võis eeldada, et selleks sügiseks on Tallinna kaubanduskeskuste konkurentsimaastikul toimunud olulisi raputusi, siis tegelikult on pilt küllaltki sarnane viimaste aastate tulemustega, näitab Kantar Emori Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuring.

2019. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht jätkuvalt Ülemiste keskus, milles on kaupu ostnud või teenuseid tarbinud kolmandik elanikest. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on tegemist maineliidriga, kes eristub teistest kõige laiema kaubavaliku ning mugavaima kogupere ostukohana.

Ülemistet pidas parimaks tööstuskaupade ostukohaks 31 protsenti harjumaalastest, olulise vahega järgneb Rocca al Mare Keskus 22 protsendiga ja Kristiine Keskus 11 protsendiga.

«Viimastel aastatel järjest tugevnenud heade söögikohtade ja perega aja veetmise võimaluste kuvand on pärast T1 Mall of Tallinna avamist küll veidi järele andnud, kuid Ülemiste on siingi jätkuvalt liider,» sõnas Jõgi. «Siiski, Ülemiste keskuse asemel on tänavu kõige eristuvama, rohkelt üllatusi ja moodsaima ostukeskkonna kuvandiga keskuseks tõusnud T1 Mall of Tallinn,» lisas ta.

Kantar Emor küsitles augustis telefonitsi 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat. See on piirkonna vastavaealise elanikkonna esinduslik valim.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles