Hiiglaslikud vetsurullid päästavad USA koduperenaisi

FOTO: Charmin

Wall Street Journal vahendab, et USAs on koduperenaiste üheks suurimaks frustratsiooni allikaks ripakile jäetud vetsupaberite rullid. Tolle peavalu lahendamiseks on aina enam hakatud tellima sõiduautoratta suurusi vetsurulle, mis on üle 30-sentimeetrise läbimõõduga.

Neid rulle, nimega Charmin Forever Roll, hakkas 2019. aasta kevadel müüma firma Procter & Gamble Co. Firma perekaupade innovatsioonijuht Rob Reinerman ütles, et nende esmaseks eesmärgiks on hinnata, kas vetsupaberirullide vahetamine on inimeste jaoks tülikam kui vetsupaberihoidja vahetamine, sest Charmin Forever Roll ning selle veelgi suurem sugulane Forever Roll XL tavahoidjatesse loomulikult ei mahu (Procter & Gamble pakub aga võimalust osta ka spetsiaalne hoidja Forever Rollile, mis on näha ka artikli fotol). 

Algselt hakati Forever Rolle välja andma 22- ja 30-sentimeetrise läbimõõduga versioonidena, kuid kuna Reinermani sõnul valis 90% ostjatest suurema variandi, siis otsustati väiksema rulli müük peatada ja 30-sentimeetrise läbimõõduga rulli kõrval toodi müügile veelgi suurem, 33,5-sentimeetrise läbimõõduga eksemplar. 

Charmin Forever Rollis on 1700 vetsupaberi lehte, mis on võrdeline kahekümne nelja tavasuuruses vetsupaberirulliga, ning see on mõeldud kestma vähemalt kuu aega. XL suuruses rullis on 2550 paberilehte, mis on kolmekümne kuue tavarulli jagu, ning see kaalub umbes 1,35 kilo.

Reaktsioonid rullide kasutamise suhtes on olnud kahetised, kirjeldab Wall Street Journal. On neid, kes tunnevad kerget häbi koomiliselt suurte, kuid praktiliste rullide omamise pärast, ja on ka neid, kes võtavad asja huumoriga ning kelle jaoks on hiiglaslikud rullid vahva vestlusteema külalistega.

Praegu on Charmin Forever rullid müügiks ainult USAs, kuid müügiedu puhul võib eeldada, et on ainult aja küsimus, mil kas a) Charmin Forever Rolle hakatakse ka Euroopasse tarnima või b) mõni Euroopa tootja hakkab samuti tuhandelehelisi vetsupaberirulle tootma.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles