Kliendid tühjade pihkudega jätnud tuntud veebipood läks likvideerijale

Hansamööbel koduleht

FOTO: Kuvaõtmmis

Tuntud veebipood Hansamööbel pani päevapealt veebilehe ja uksed kinni, vahetas ettevõtte nime Aggery Numamono OÜks ja andis äri tuntud likvideerija Raul Pindi kätte.

Postimees kirjutas Hansamööbli võlgadest oktoobri lõpus. Selleks ajaks oli tarbijavaidluste komisjon teinud veebipoe osas viis otsust, sest ettevõte ei täitnud tellimusi ega maksnud klientidele raha tagasi.

Kõigi tarbijavaidluste komisjoni poole pöördunud klientide käekäik oli sama: nad tellisid kevadel või suvel veebilehelt kaupa, mis ei jõudnud õigeks ajaks kohale. Seejärel tühistasid nad tellimuse ning ettevõte lubas neile kauba eest makstud raha tagastada, aga summat üle ei kandnud.

Näiteks tellis üks klient märtsi lõpus hansamööblist diivani, mis maksis 677 eurot. Tarneaeg pidi olema 6–10 nädalat, kuid kuna kaup ei olnud juuni alguseks kohale jõudnud, siis esitas klient taganemisavalduse. Ettevõte küsis samal päeval kliendi kontonumbrit, et ostusumma tagastada, kuid raha siiski tagasi ei maksnud.

Nüüdseks on hansamööbel.ee veebileht kustutatud ja ettevõte on vahetanud nime ALV Miltrade OÜst Aggery Numamono OÜks. Ettevõte on läinud ühtlasi likvideerija Raul Pindi kätesse. Krediidiinfo andmetel on osaühingul üleval veel 20 maksehäiret.

Veel oktoobri lõpus lubas Hansamööbli, toona veel ALV Miltrade OÜ juht ja omanik Lana Valo, et kliendid saavad raha tagasi. «Endise tegevjuhi valede otsuste tõttu on firmal tekkinud kahjum, mille tõttu ei saanud me kauba eest õigel ajal tasuda ja tarnida seda õigel ajal klientidele. See on ka põhjus, miks me pole saanud rahatagastusi õigel ajal ära teha. Mul on väga kahju tekkinud olukorra pärast, kuid oma kohustustest ettevõte ei loobu, plaanime klientidele raha tagastada esimesel võimalusel juba lähiajal,» ütles Valo toona.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles