Rimi avas e-poe, mida saavad esialgu kasutada vaid riskirühma kuuluvad kliendid

Tarbija24
Copy
E-poe tellimuste väljastamispunkt Laagri Rimis.
E-poe tellimuste väljastamispunkt Laagri Rimis. Foto: Rimi Eesti Food AS

Rimi avas kolmapäeval e-poe, mida saavad esialgu kasutada 500 riskirühma kuuluvat klienti, kes on sündinud enne 1956. aastat.

Esimesed kliendid on juba saanud e-poes ostlemiseks kutse ja juhised oma e-posti aadressile. Rimi plaanib e-poe ametlikult kõigile klientidele avada mai alguses, teatas ettevõte.

«Alustasime e-poe testimisega juba 1. aprillil, mil kahe nädala jooksul said Rimi e-poe teenuseid kasutada meie endi töötajad,» sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe pressiteates.

Padumäe rääkis, et 15. aprillist on e-pood avatud esimestele ea poolest riskirühma kuuluvatele klientidele, kellel ei soovitata viiruseohu tõttu füüsilist poodi külastada. «Seejärel lisame Rimi e-poe kasutajate ringi juurde jooksvalt ka teisi kliente vastavalt sellele, kui suur huvi teenuse järele tekib,» lisas ta.

«Kuna tõstsime e-keskkonna loomisel kõvasti tempot, siis palun esimestelt klientidelt mõistvat suhtumist, kui ostuprotsess e-poes ei kulge alati täiesti ladusalt,» lausus Padumäe.

Rimi e-pood alustab kojukannetega Tallinna ja Laagri piirkonnas ning drive-teenust pakutakse Laagri Rimis. See tähendab, et klient saab oma kaupadele järele minna Laagri Rimi hüpermarketisse ning teenindaja paneb kaubad kliendi auto pagasiruumi. Ettetellitud kaubad saab kätte ka kaupluses kohapeal spetsiaalselt alalt.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles