DPD: pikkade tarneaegade põhjus on pakkide komplekteerimine

Tarbija24
Copy
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd,
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd, Foto: DPD Eesti AS

Viimasel ajal hüppeliselt kasvanud veebiostude hulk on tekitanud viivitusi tarneaegades. Kullerettevõte DPD soovitab ootamise stressi vältimiseks jälgida paki teekonda iseteeninduskeskkonnas, kust näeb ka hetke, mil saadetis poest teele pannakse, sest selle järgi saab ennustada paki kohalejõudmise aega. 

DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd selgitas, et pajud kliendid on nende poole pöördunud küsimusega, miks paki transport nii kaua aega võtab. «Asi on selles, et e-poed on suure koormuse all ning paljud neist on alles nüüd hakanud rohkem e-müügiga tegelema. Seepärast pole veel mitmel e-poel võimekust suurt tellimuste hulka kiiresti komplekteerida,» rääkis Kivimurd.

«DPD-s on küll mahud sarnased jõulueelsele ajale, kuid oleme oma võimekust tõstnud,» rääkis Kivimurd. «Oma pakki ootaval inimesel on soovitav uurida enne tellimuse tegemist, milline on e-poe võimekus tema pakk komplekteerida,» lisas ta.

Paki teekonda saab jälgida iseteeninduskeskkonnas. DPD keskkonnas on Eesti-siseste tellimuste puhul alati neli paki edenemise etappi: tellimuse andmed edastatud, pakk transiidis, toimetuskeskuses või kohaletoimetamisel. 

Kui kuller on poest saadetise peale korjanud, siis liigub see depoosse sorteerimisele ja sealt edasi kulleri kätte, kes saadab sõnumiga kohaletoimetamise aja. Iseteeninduskeskkonnas saab näha ka seda, mitu pakki on kulleril veel enne sihtkohta jõudmist vaja kohale toimetada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles