Turule lisandus uus toidukulleri platvorm

BNS
Copy
Video ei ole enam kättesaadav. Video ei ole enam kättesaadav.

Peetri Pizza töötas koostöös Ziticityga välja toidu kohaletoimetamise platvormi.

Peetri Pizza juhatuse liikme Marko Pleiatsi sõnul oli kevadine koroonakriis põhjuseks, miks otsustati töötada välja oma pitsatellimuste keskkond.

«Sotsiaalne distantseerumine suurendas oluliselt koju tellitava toidu tellimuste osakaalu. See trend jätkub endiselt, aga restoranidel on koju tellitud toiduga keerulisem kasumit teenida, kui siis, kui inimesed käivad söömas restoranis kohapeal,» ütles Pleiats.

«Kolmanda osapoole platvormi kaudu oli meil aga väga keeruline oma lojaalsetele klientidele pakkumisi teha ja tellitava toiduga kasumit teenida, sest iga tellimuse pealt tuleb platvormile maksta keskmiselt 25–30 protsenti vahendustasu,» lisas ta.

Pleiatsi sõnul on oma tellimissüsteemi loomine restorani jaoks ajamahukam ja kallim kui koostöö alustamine Wolti või Boltiga, aga see investeering tasub tema hinnangul ära, sest võimaldab restoranil teenida kohale tellitud toidu pealt rohkem kasumit.

Toitu toimetavad kohale Leedu idufirma Ziticity kullerid. «Me aitame restoranidel töötada välja oma tellimusplatvormi ja integreerida sinna kullersüsteem, mille puhul nii klient kui restoran tasuvad kohale viidud tellimuste pealt eelnevalt fikseeritud tarnetasu,» ütles Ziticity tegevjuht Laimonas Noreika.

Zitycity tarnet pakub Peetri Pizza üheksas Tallinna restoranis. Platvormil on registreeritud 1500 kullerit Eestis ja üle 9000 kulleri Leedus. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles