R-kiosk peibutab uue kampaaniaga rohkem ostma

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
R-Kioski kampaania reklaamleht.
R-Kioski kampaania reklaamleht. Foto: Postimees.ee

«Metsik värk!» kuulutab R-Kioski reklaamleht, mis kutsub üles ostma R-kioski tooteid, et tasuta väljaantavale magnetkaardile punkte koguda.

Kampaaniareeglid näevad ette, et kulutatud 3 euro eest saab ühe punkti. Et 1,99 euro eest pehme mänguloomake soetada, peab kogunema 40 punkti. See tähendab, et ligi 2 euroga mänguloomakese soetamiseks tuleb teha vähemalt 120 euro väärtuses ostusid.

Teine võimalus on koguda 5 punkti (osta kaupa 15 euro eest) ja osta pehme džungliloom 4,99 euro eest.

R-kioskile on see viies sarnane kampaania. «Kuna eelnevad on osutunud edukaks, siis loomulikult eeldame ka sellele kampaaniale edu,» kommenteeris AS Rautakirja Estonia müügi- ja turundusjuhi Mauri Kristjan Dorbek.

Ta lisas, et kampaania punkte on võimalik koguda 16.jaanuraist kuni 17. juunini, mis peaks olema piisavalt pikk aeg punktisumma kokku saamiseks.

«Samas on tänaseks päevaks juba ka kioskitest 40 punktiga mänguloomi lunastatud, seega ei tohiks olla tegemist liiga kõrgele seatud piiriga,» rääkis Dorbek. «Varasemate kampaaniate osas oli näiteks R-kioski kutsu- ja kiisutassi kampaania suuresti sarnaste tingimustega ja pigem osutus probleemiks, et tassid said enne kampaania lõppu otsa.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles