Prisma: Säästumarketi hinnakülmutamine on ju nädalane kampaania

Prisma

FOTO: Mihkel Maripuu

Prisma kommunikatsioonijuht Kadri Lainas sõnas, et Säästumarketi hinnakülmutamised on sisuliselt nädalane kampaania.

Kommunikatsioonijuht sõnas, et on rõõm tõdeda, et ka teised jaeketid Prisma kampaaniat kopeerida püüavad.

«Mõned erinevused siiski Prisma ja Säästumarketi hindade külmutamisel on. Kui Prisma räägib 800 tootest, siis Säästumarket 80st. Ja kui Prisma lubadus on tagada toodete hinnad kuni jaanipäevani, siis Säästumarketi puhul on tegemist vaid nädalakese kestva kampaaniapakkumisega,» kommenteeris Lainas.

Ta lisas, et Prisma eesmärgiks on olla Eesti soodsaim jaekauplus, kus on alati kõige soodsamad püsihinnad. Ja seda mitte ainult kümne või saja tootega, vaid tuhandete toodetega.

«Seega kui Säästumarket ühel päeval oma hinnatasemes igapäevaselt meiega ühele tasemele langeb, langetame Prismas oma hinnad veel madalamaks. Oma klientidele antud lubadusest me ei tagane,» kinnitas Lainas.

« Aga on tore, et viimaks on Säästumarket avalikult nentinud, et Prisma töö oma hinnatasemega on neid selgelt puudutanud. Tänaseks on Hinnagarantii hakanud teenima seda eesmärki mida soovisime - hinnatõus Eesti jaeturul on hakanud laiemalt peatuma.»

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles