Rimi jätkab püsihindade langetamist

Rimi kliendikaardid.

FOTO: Mihkel Maripuu

Kas tegu ületrumpamisega või mitte, aga eilsele Säästumarketi teatele hinnakülmutamisest järgnes järjekordne soodustus: samadele omanikele kuuluv Rimi lubab alates homsest igal nädalal langetada kõigis kauplustes ühe tootekategooria hinnad 10 protsenti madalamale tasemele.

Rimi Eesti tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on hinnamuutuste näol tegemist püsihindade korrigeerimisega. «Tegemist ei ole lühiajalise kampaaniaga, see on tarbija vajadustest juhitud strateegiline suund,» ütles Rimi tegevjuht, kelle kinnitusel muutuvad alates veebruari algusest Rimis tavahinnad erinevatel kaubagruppidel igapäevaselt 10 protsendi võrra soodsamaks.

«Astume konkreetseid samme selleks, et alandada kaupade keskmist hinda tarbija jaoks erinevates tootekategooriates,» kommenteeris Anders Lorentzson.

Alates tänasest, 8. veebruarist on kõikides Rimi kauplustes keskmiselt 10 protsenti soodsama hinnaga lastemähkmed. Möödunud nädalal langes kümnendiku võrra Rimis müüdava kohvi hind.

Rimi tegevjuhi sõnul on püsiv hinnalangetus võimalik tänu ettevõtte viimaste aastate kuluefektiivsemale töökorraldusele. «Oleme kaasajastanud kõikides kauplustes kasutatavaid tehnoloogilisi seadmeid, näiteks külmlettide varustamine ustega vähendab ettevõtte aastast energiakulu ligi 10 protsenti,» sõnas Lorentzson. Kuluefektiivsust on Rimi tegevjuhi sõnul aidanud suurendada ka tsentraliseeritud logistikasüsteemi juurutamine ning kaupluste sisemise töökorralduse parem reguleerimine.

«Efektiivsema töökorralduse tulemusel saavutatud rahalise kokkuhoiu investeerime nüüd ja edaspidi meie püsiklientidesse,» lubas Lorentzson.

Järgmise tootekategooria, millele laieneb püsiv 10-protsendiline hinnaalandus, avaldab ettevõte nädala pärast.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles