Eesti lipu märk on toidutööstusest väljapoole laienenud

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Toiduainetööstuse liidu 2009. aastal algatatud ning käesoleval nädalal taaskäivitunud kampaania «Märka lipu märki!» kogub populaarsust toidutööstuse ja põllumajanduse ettevõtete hulgas, kuid seda on hakanud kasutama ka teiste valdkondade ettevõtted.


«Lipumärkide jagamisega alustasime kolm aastat tagasi. Praeguseks on otsustanud märgi kasutamisega oma poolehoidvat suhtumist kodumaisusesse üles näidata 70 ettevõtet, lisaks enamus tuntud kaubanduskettidest,» rääkis liidu juht Sirje Potisepp.

Nüüdseks on lipumärgi kampaaniaga liitujate hulgas juba ka ettevõtted väljastpoolt toiduvaldkonda: riiete tootmisega tegelev Suva, lastekaupade tootja Milana ning tanklakett Statoil.

«Alustasime lipumärgi projektiga 2009. aasta juunis ning planeerisime seda esialgu üheks aastaks. Olime kohe algul kindlad, et kodumaiste toidukaupade päritolu väljatoomine leiab tarbijate hulgast positiivse vastukaja ja nii ka läks. Nüüd võime kampaaniaga aina suuremas mahus edasi liikuda,» lausus Potisepp.

«Märka lipu märki!» tarbijatele suunatud teavituskampaania eesmärk on saavutada eestimaalaste suurem teadlikkus Eestis müüdavate toodete kodumaisest päritolust, aidates ostjatel kauplustes selgelt ja lihtsalt ära tunda Eestis valmistatu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles