Maksuamet hakkas nõu andma Skype'i teel

Hanneli Rudi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetitelefon.
Internetitelefon. Foto: Toomas Huik/Postimees

Maksu- ja tolliamet võttis alates 15. veebruarist katseperioodiks kasutusele internetitelefoni tarkvara Skype.

Skype’i kaudu saavad nii Eestis kui ka välismaal asuvad kliendid vastuseid tulu deklareerimise küsimustes ja abi nii paber- kui ka elektroonilise deklaratsiooni täitmisel, teatas amet oma kodulehel. Amet juhib tähelepanu, et Skype´i kontole saab ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.


Maksu- ja tolliameti kasutajanimed Skype’i võrgustikus on tulud1 ja tulud2. Kliente teenindatakse esmaspäevast neljapäevani kella 8.30-16.30 ja reedeti kella 8.30-15.30. Prooviperiood kestab kuni 2. aprillini.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles