Euromonitor ennustab külmutatud saiale Ida-Euroopas kasvavat turgu

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pagaritooted Moskvas Punase väljaku ääres GUMi kaubamajas asuvas poekeses.
Pagaritooted Moskvas Punase väljaku ääres GUMi kaubamajas asuvas poekeses. Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Euromonitori uuringu kohaselt võivad paranevad majandusolud panna idaeurooplasi rohkem külmutatud pagaritooteid tarbima.

Külmutatud pagaritoodete tarbimine püsib Ida-Euroopas seni veel madalal, tunnistas Euromonitori riigiuuringute juht Rusne Naujokaityte. Peamiseks põhjuseks on hästi arenenud värskete pagaritoodete turg, mida toetab tugev kohalike ja iseseisvate pagariäride traditsioon.

Siiski võib külmutatud saial hakata paremini minema tänu üldisele elatustaseme tõusule ja kiirenevale elutempole, mis tingib vajaduse «mugavamate» toodete järele. Segmendi alaarengut arvestades jagub uurijate hinnangul kasvuruumi Ida-Euroopas kõvasti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles