Aasta lõpus tekkis inimestel probleeme mööblikauplustega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Köögimööbel.
Köögimööbel. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees
Tarbijakaitseameti teatel sagenesid aasta lõpus probleemid mööblipoodidega, avaldusi mööbli kohta laekus 58 ja nõusamistelefonil helistati samal teemal 73 korral.

«Muret tekitasid ettevõtjad, kes võtavad täies või pooles ulatuses ettemaksu, kuid samas venib tarneaeg lubatust pikemaks või ei toimetata kaupa üldse tarbijateni,» teatas amet.

Sellega seoses tuletas tarbijakaiste inimestele meelde, et vastavalt võlaõigusseadusele ei tohi kaupmees ettemaksu nõuda enam kui poole ostuhinna ulatuses. Kui ettevõtja küsib toote eest 100-protsendilist ettemaksu, on targem tehing katki jätta ja teavitada sellest tarbijakaitseametit. 

Enne ostu sooritamist on kindluse mõttes kasulik uurida ka ettevõtte tausta ning seda, kui altid on firma klienditeenindajad inimese probleemidele vastama. Lisainfot leiab kerge vaevaga ka internetifoorumitest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles