Meeldivaim bränd Eestis on Kalev

Sirje Niitra
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalevi kommid.
Kalevi kommid. Foto: Liis Treimann

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, millele järgneb teisena Tere ning kolmandat-neljandat kohta jagavad Skype ja Maxima – selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust.


Brändide esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.

Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on oma esikoha säilitanud ning edu lähimate konkurentide ees on isegi kasvanud.

Märgatava tõusu on läbi teinud praegune teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal veelgi kaugemal - 23. kohal.

2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv - kõrgemail kohal neist on Skype, kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles