Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kaupmehed: teenindajad ei saa kõiki kaupu tunda

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Erkki Erilaid. | FOTO: Laura Oks

Nii Selveri kui Maxima kaubakettide kommunikatsioonijuhid tunnistas, et probleem tarbija teavitamisega suurtes poodides on olemas, sest iga saaliteenindaja ei saa olla kursis tuhandete müügil olevate kaupade omadustega.


«Igal juhul tuleks aga tarbijal, kui tal tekivad mingid küsimused, pöörduda nendega mõne teenindaja poole, kes siis vajadusel õige inimese üles otsib,» märkis Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu. «Näiteks kaubagruppide assistendid peaksid asjadega, mida müüvad, kursis olema.»

Spetsiifilisema teabe saamiseks soovitas ta aga pöörduda spetsialiseeritud kauplusse, kus kõik spetsialistid olemas.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles, et Pärnu Maxima XXX hüpermarketis on tööstuskauba osakonnas oma lett, kus töötab tehnilise taibuga müüja, keda pidevalt koolitatakse, et ta oma valdkonna tooteid tunneks.

Tehnoloogiliste uuendustega viivad müüjaid regulaarselt kurssi tarnijad.

Tavakaupade tarnetega koos laekuvad ka kirjalikud juhised, mille tehnikaosakonna müüja läbi töötab, et ta oskaks klientide küsimustele vastata.

Tagasi üles