Inimnäolised ja vigadega kaubamärgid on tõusuteel

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uksepoe vigane reklaam.
Uksepoe vigane reklaam. Foto: Firma koduleht

Meil on raske usaldada ja luua lähisuhteid inimestega, kellel pole nõrkusi ega puudusi ning kes kunagi ei eksi.

Ka tarbijad on tüdinenud igavatest ja klanitud brändidest ning on nõus aktsepteerima inimnäolist kaubamärki kõigi tema heade ja vigadega, vahendab Pärnu Konverentside ajaveeb.

Inimnäoliste kaubamärkide esiletõusul on 4 põhjust:

1. Korporatiivmaailma reeglid lihtsalt tülgastavad inimesi. Juba 85 protsenti tarbijatest üle maailma ootab, et ettevõtted peavad lisaks kasumile kasvatama ka individuaalset ja kollektiivset heaolu. Kontrastina ainult 28 protsenti inimestest arvab, et korporatsioonid ka tegelikult heaolust (näiteks sotsiaalküsimused ja keskkond) hoolivad.

2. Tarbijad teadvustavad üha rohkem, et isikupära ja kasum pole vastandid. Mida rohkem ärisid saab edukas olles oma näo, seda rohkem pöörduvad tarbijad eemale korporatiivsest retušeerimisest. Näiteks oleks tarbijatel ükskõik, kui 70 protsenti kaubamärkidest kaoks.

3. Internetikultuur ongi kultuur. Kaubamärgid mis seda ignoreerivad, mängivad tulega.

4. Nn inglise reegel. Inglaste suurimad staarid pole kunagi täiuslikud. Oluline on unikaalsus, mis näiteks indiviidi puhul tähendab, et ta valdab 2-3 teemat ülihästi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles