Kriis viib postkastist kasutu reklaami

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mõne päevaga postkasti kogunenud rämpspost.
Mõne päevaga postkasti kogunenud rämpspost. Foto: Aivar Aotäht / Sakala
Reklaamitrükkijate sõnul on otsepostituste tellimuste arv vähenenud ja firmad saadavad reklaamlehti nendele klientidele, kellelt on paremat tagasisidet saanud.

Kruuli Trükikoja ASi tegevdirektor Urmas Kahk rääkis Äripäevale, et otsepostituste tellimuste kahanemise põhjusteks on paljuräägitud kokkuhoiupoliitika ja ettevõtete makseraskused.

«Tihtipeale moodustab toote trükkimine kogu otseposti kuludest vaid osa - tihti väiksema osa. Toode on ju vaja ka laiali kanda ning see pole sugugi mitte odav,» sõnas Kahk.

Ka Studio of Marketingi tegevjuht Jüri Kivit ütles, et viimastel kuudel tehakse reklaami vähem – veel paar aastat tagasi postitati reklaamid lisaks põhilisele sihtrühmale igaks juhuks ka mujale, kuid nüüd postitatakse ainult klientidele, kellelt on olnud parem tagasiside.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles