Möödunud kuul pöördus tarbijakaitsesse mitu spordiklubides pettunud klienti

Eger Ninn
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti infovoldikud.
Tarbijakaitseameti infovoldikud. Foto: Mihkel Maripuu

Märts tõi tarbijakaitseameti fookusesse spordiklubide teema. Kui veebruaris ei olnud selleteemalisi kaebusi üldse, siis märtsis tegeles amet kuue pöördumisega, mis olid seotud tarbija ja spordiklubi vahel sõlmitud lepinguga.


Kaks juhtumit puudutas Pärnus tegutsenud firmat Kesklinna Fitness Club OÜ, mis sulges uksed ega tagastanud klientidele kuukaartide eest ette makstud summasid. Ülejäänud nelja juhtumi puhul olid murekohtadeks tähtajalise, näiteks aastaks sõlmitud lepingu ennetähtaegsel lõpetamisel ilmnenud takistused.

Inimestele tulid piirangud üllatusena, kuna nad polnud spordiklubiga lepingut sõlmides tingimusi piisavalt põhjalikult lugenud või olid tingimusi valesti mõistnud.

Seetõttu tuletab tarbijakaitseamet spordiklubidega liitujatele meelde, et enne tähtajalise lepingu sõlmimist tuleb endale selgeks teha, millised on võimalused lepingu ennetähtaegseks lõpetamiseks, kui pikk on lõpetamisest etteteatamise aeg ja kui suured rahalised kohustused sellega kaasnevad.

Üleüldiselt kasvas märtsis tarbijakaitseametisse laekunud pöördumiste hulk, märtsis pöörduti 4211 korral, veebruaris oli see arv 3455.

Kaupadest ja teenustest tekitasid inimestele kõige enam muret jalatsid (42 kaebust, 30 järelepärimist, 156 telefonikõnet) , internetikaubandus (28 kaebust, 104 kirjalikku järelepärimist, 66 telefonikõnet) ja turismiteenused (11 kaebust, 30 järelepärimist, 64 telefonikõnet).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles