Ostujõu langus tõstis legomüüki

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Reuters / Scanpix
Kuigi möödunud aastal langes mänguasjade müük USAs 3 protsendi võrra, tõusis legomüük koguni 38 protsendi võrra, mis näitab raskel ajal kasvanud eelistust odavamate ja vastupidavate mänguasjade vastu.


Lego USA müügijuhi S
ø
ren Torp Larseni sõnul ei usu nad, et sarnane tõus toimub ka tänavu, kuigi liidrikoht mänguasjaturul on jätkuvalt nende eesmärgiks, vahendab E24.

Ekspertide sõnul näevad lapsevanemad legos vastupidavat investeeringut, millega lapsed saavad mängida aastaid.

Mänguasjatootja Mattel direktori Neil Friedmani sõnul peavad nad praegust ostujõudu arvesse võttes hakkama tootma rohkem odavamaid alternatiive.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles