Majandussurutis soodustab küünte lakkimist

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Küünelakk.
Küünelakk. Foto: SCANPIX

Euromonitori andmete kohaselt kasvas ülemaailmne kosmeetikatööstus üldise ebakindluse kiuste mullu viie protsendi võrra.

Maailma kosmeetikatööstuse käive ulatus 2011. aastal 426 miljardi dollarini, selgub raportist. Näiteks Põhja-Ameerikas, mille majandust iseloomustas mullu paigalseis, kuulus kosmeetika kolme jõulisemalt kasvanud sektori hulka, Kasvu vedas küünelakk, mille müük kasvas USA-s 30 protsendi võrra, tehes riigist Brasiilia ees maailma suurima küünelakituru.

Küünelakk ongi Euromonitori analüütikute hinnangul endale võtmas kosmeetikatööstuse indeksi rolli, mida seni on kandnud huulepulk. Sektorit iseloomustab üldistele majandustendentsidele vastanduv, varem «huulepulga efekti» nime kandnud fenomen, mille kohaselt soovivad tarbijad surutise ajal siiski nautida luksust, ent odavamate vahenditega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles