Selveri iseteenindus laieneb Pirita ja Kakumäe kauplustesse

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kadaka Selveris saab juba ammu puldiga osta.
Kadaka Selveris saab juba ammu puldiga osta. Foto: Tairo Lutter / SL Õhtuleht

Alates homsest saavad Pirita Selveri kliendid kasutada SelveEkspressi iseteenindust, mis aitab säästa poeskäimise aega. 24. mail saavad sama teenuse ka Kakumäe Selveri kunded.


SelveEkspress on lihtne ostuviis, kus klient skaneerib selvepuldiga ise kauba juba riiulist võttes, saab asjad panna kohe ostukotti ning tasuda kauba eest eraldi terminalis või kassas.

Erinevus tavapärasest iseteeninduskassast seisneb selles, et klient ei pea kassa juures kaupu korvist välja võtma ja skaneerima, sest triipkoodid on juba müügisaalis sisse loetud ja tooted ostukotti pandud.

SelveEkspress on mugavaim ostuviis just neile klientidele, kes ostavad korraga palju kaupa ega taha seda korduvalt ümber tõsta. Selvepult võimaldab ka pidevalt oma ostukorvi sisul ja kogukulul pilgu peal hoida, sest ekraanil on näha nii kaupade nimed, hinnad kui kogusumma.

Vajadusel saab klient toote miinusmärgiga ostukorvist maha võtta ja riiulisse tagasi panna.

«Klient võidab eelkõige ajas ja mugavuses, sest kaupa ei pea kärust välja võtma, ostulindile panema, kassas kauba skaneerimist ootama ning seejärel ostukottidesse sättima. Eks me taha olla klientidele meeltmööda ja paljude inimeste jaoks on igasugune ajasääst hindamatu väärtusega,» ütles Selveri keti juht Andres Heinver, kelle sõnul ei jää maikuus avatavad lahendused kindlasti viimasteks.

Pirita Selverisse tuleb 4 ning Kakumäele 3 iseteeninduse makseterminali. Kadaka Selver alustas 3 makseterminaliga, kuid praegu on kiiremaks teenindamiseks kasutusel juba 4 terminali. Iseteenindusterminalid annavad erinevalt tavakassast võimaluse loobuda alla 20-eurose ostu puhul ostutšekist, mis on keskkonnateadlike klientide jaoks oluline.

«Kadaka Selveri iseteenindus sai aprillis aastaseks, oleme selle ajaga palju õppinud ja saame nüüd julgemalt edasi minna. Kui esimestel nädalatel võtsid mõned kliendid selvepuldid endaga koju kaasa, siis nüüd püsivad need kaupluses ja naljakaid episoode enam ette pole tulnud,» tõdes Heinver.

Ta lisas, et kui Kadaka Selveri iseteenindus avati, siis oli kõrvaltvaatajatel palju kõhklusi, kuid tänaseks on teenus hästi omaks võetud. Iseteeninduslahenduse koostööpartneriteks on Eesti infotehnoloogiafirma Nixor ning innovaatiliste lahendustega tuntuks saanud Itaalia firma Datalogic.

Eesti kapitalil tegutsevasse Selveri ketti kuulub 34 kauplust ning suurköök Eestis. Selveritest tehti mullu 33,1 miljonit ostu. Selver kuulub börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja kontserni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles