Uuskasutuskeskus: oodatust rohkem annetati töökorras kodutehnikat

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuskasutuskeskuse kampaania «Ära viska asja asjata ära» reklaam.
Uuskasutuskeskuse kampaania «Ära viska asja asjata ära» reklaam. Foto: Uuskasutuskeskus

Uuskasutuskeskus aprillikampaania «Ära viska asja asjata ära» tulemusel kasvas vanu asju annetavate inimeste arv 100 protsenti. Suure osa annetatud kaubast moodustasid rõivad, oodatust rohkem toodi töökorras kodutehnikat ning lauanõusid.


Uuskasutuskeskuse tegevjuht Katriin Jüriska sõnul täitis korraldatud kampaania oma eesmärki, mida tõestab teiste kuudega võrreldes hüppeliselt kasvanud annetajate arv: «Kogu teavituse eesmärk oli panna inimesi mõtlema asjade eluringi üle ning endale kasutuna näivate asjade äraviskamise asemel andma neile uue elu kellegi teise juures.»

Ta lisas, et taaskasutus ja keskkonnasäästlik mõtteviis hakkab üha enam juurduma ka Eesti ühiskonnas. «Mujal maailmas on väga tavaline vanu ja kasutuna näivaid, kuid samas korralikke asju annetada ning soetada endale uusi teiste poolt annetatud esemete seast. Ka meie märkasime oma keskuses nii uusi ostjaid kui ka annetajaid,» tunneb Jüriska heameelt.

Uuskasutuskeskuses müüakse tarbeesemeid, mis on saadud annetustena Eesti inimestelt. Annetada saab pea kõiki kasutuskõlblikke puhtaid esemeid, sealhulgas riideid, nõusid, mööblit, mänguasju, raamatuid jpm.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles