iDeal kampaania

Inimestele tekitavad enim muret internetipoed ja jalatsite kehv kvaliteet

Jalanõu. Foto on illustreeriv.

FOTO: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Tarbijakaitseametisse helistanud, kirjutanud või kaebuse esitanud inimeste pöördumiste temaatika järgi võib öelda, et kõige rohkem on eestimaalastel probleeme internetist ostmisel (169 pöördumist), jalatsitega (159 pöördumist) ja turismiteenustega (109 pöördumist).


Turismiteenustel on tarbijapöördumiste temaatikas tihedalt kannul arvutid ja arvutitarvikud, mille kohta tuli tarbijakaitseametisse aprillis 102 pöördumist. Pöördumiste üldarv on märtsiga võrreldes pisut vähenenud: märtsis oli pöördumisi 4211, aprillis 3570.

Järelevalve poole pealt tõi aprill ameti fookusesse taas Sergey Mavrodi püramiidskeemi reklaamid, mida on avaldatud ajalehtedes, riputatud kortermajade trepikodadesse ning märgatud autodel.

Amet soovitab tarbijatel neid üleskutseid eirata, sest püramiidskeemi puhul on tegemist müügiskeemiga, milles osalemisel tarbija maksab võimaluse eest saada tasu teiste tarbijate süsteemi kaasamisest, mitte kaupade-teenuste müügist või tarbimisest. See on seaduse järgi eksitav ja keelatud kauplemisvõte.

Ühtlasi tuletab amet meediaväljaannetele ja –kanalitele meelde, et taoliste reklaamide avaldamine on karistatav. Kõik, kellele Mavrodi püramiidskeemi reklaamid silma jäävad, võiksid neist teada anda e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee või ameti Facebooki lehe kaudu.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles