Olümpia ärgitab Briti tarbijaid ostma

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olümpiamängude logo
Olümpiamängude logo Foto: SCANPIX

Euromonitori analüüsi kohaselt tõotab Briti jaekaubandus tänu Londoni olümpiamängudele kasvada.

Kõige rohkem peaksid spordi suursündmusest võitma kaubamajad eesotsas John Lewisega, kel on olümpiamängudega sõlmitud sponsorleping, räägib Euromonitori analüütik Lamine Lahouasnia. Samuti järeldab analüütik ootuspäraselt, et enim lõikavad spordipeost kasu Londoni piires tegutsevad kauplejad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles