Bussipileti portaalis Tpilet ei näe rikke tõttu maakonnaliinide infot

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uue piletiostukeskkonna kujundus
Uue piletiostukeskkonna kujundus Foto: Tpilet.ee

Selle nädala alguses nime ja nägu vahetanud bussireiside info ja piletimüügi portaalis Tpilet.ee ei näe tehnilise rikke tõttu veel eelmises portaali versioonis bussireisid.ee üleval olnud maakonnaliinide sõidugraafikuid.

«Tegemist oli tehnilise rikke ja halbade kokkusattumuste tulemusel tekkinud olukorraga. Kuna Tartu maakonna liine me enda piletimüügi süsteemis enam ei müü, ei tulnud vanast andmebaasist need andmed enam uude süsteemi üle,» rääkis Tallinna Bussijaama juhatuse liige Andres Osula.

Testimisel ülekanne toimus, aga päris andmete ületoomisel selgus, et andmed olid vigased. Seetõttu oli Osula sõnul kõige kiirem lahendus need andmed riiklikust ühistranspordi registrist sisse tõmmata ja nad on tänaseks selle protsessiga juba poole peal.

«Kõige populaarsemad Tartu-Elva ja muud põhilised liinid on juba Tpilet.ee lehel olemas, aga kuna andmete maht on suur, jätkub see protsess veel mitu päeva. Nädalavahetuse jooksul katsuvad meie administraatorid selle protsessi lõpule viia ja uuest nädalast saame jätkata ka muude, seni bussireisid.ee süsteemist üldsegi puudunud maakonnaliinide lisamisega,» selgitas Osula.

Muus osas on Tpilet.ee keskkonna käivitamine Osula sõnul läinud suuremate probleemideta. «Eks vigu siiski esineb ja katsume nendega järgemööda ka tegeleda, aga arvestades, et internetist on nädalaga ostetud juba üle 3000 pileti ning probleeme on olnud neist heal juhul poolesajaga, võib ülemineku siiski õnnestunuks lugeda,» arvas Osula.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles