Lugeja küsib: kas eksikombel lauda toodud kallima veini eest võib vähem maksta?

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ka veini tellides tasub olla tähelepanelik.
Ka veini tellides tasub olla tähelepanelik. Foto: SCANPIX

Kui ettekandja eksimuse korral tuuakse lauda tellitust märksa kallim vein, siis pole tarbijakaitse kinnitusel alust nõuda tarbijalt kallima veini hinda.

Eelmisel nädalal neljapäeval Pääsküla Baby Backis söömas käinud seltskonnale toodi tellitud 22eurose veini asemel 35eurone vein. Eksimus avastati alles pärast seda, kui vein oli klaasidesse välja valatud. Arve esitati kallima veini kohta.

«Kui tellimus oli tehtud selgelt ja üheselt odavama veini peale, siis ei ole alust tarbijalt kallima veini hinda nõuda,» kinnitab tarbijakaitsesameti pressiesindaja Siiri Erala.

«Kui klient ütleb lauas, et vein talle ei sobi, siis arvel ta seda veini ei näe,» kinnitas restoran BabyBack Ribs & BBQ juhataja Aile Prükkel-Protin. Oma sõnade kinnitusel tõi ta näiteks hiljutise juhtumi, kus üks külaline ei pidanud maitsvaks tema poolt tellitud veini, mida müüakse nende söögikohas pudeli kaupa. «Viisime talle teist marki veini, külalise soovil avatud pudeli aga kandsime maha.»

Kui aga peaks tekkima analoogne olukord, siis soovitab ta klientidel sellest teenindajatele kindlasti märku anda või siis esitada pretensioon kas kohapeal või hiljem restorani juhtkonnale.

Ta lisas, et kui neljapäeva õhtul nende juures einestamas käinud külaline oleks võtnud vaevaks talle kirjutada ning oma murest teatada, siis oleks söögikoht heameelega pakkunud omalt poolt pudeli veini maja kulul ning kinkekaardi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles